12 Mar 2009

Οι αντίπαλοι, η Κάτια και το ρίσκο

Ιδιαίτερα αποκαλυπτικός ήταν ο Σάκης Ρουβάς στη συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή «Όμορφος Κόσμος το Πρωί», κατά τη διάρκεια της παραμονής του στη Ρωσία, στο πλαίσιο του promo tour για την προώθηση του This Ιs Οur Νight στην Ευρώπη. Ο τραγουδιστής δεν έκρυψε ότι λόγω των πολλών του υποχρεώσεων, η Κάτια παραπονιέται ότι της λείπει, όπως του λείπει και εκείνου: «Μου λείπει η Κάτια. Μου λείπει και η Κάτια και το μωρό. Αλλά το έχουμε πάρει απόφαση και ξέρει καλά ότι αυτό που κάνω τώρα είναι πολύ σημαντικό και όμορφο».

Ο Σάκης δεν έκρυψε την αισιοδοξία του για την επιτυχία της χώρας μας στη Eurovision: «Η αισιοδοξία που έχω για τη Eurovision ξεκινάει από τη λαχτάρα τη δική μου, αλλά κι όλου του κόσμου. Πιστεύω και αισθάνομαι ότι το αξίζουμε να είμαστε ένας λαός χαρούμενος και ευτυχισμένος, γιατί και το παρελθόν μας είναι πολύ μεγάλο και είμαστε ένας λαός γεμάτος κέφι». Ο ίδιος δεν νιώθει ότι με τη συμμετοχή του στη Eurovision ρισκάρει και δε δείχνει να φοβάται: «Δεν αισθάνομαι ότι ρισκάρω τίποτα και πιστεύω ότι μόνο κέρδος υπάρχει απΆ αυτή την υπόθεση». Ωστόσο, δεν έκρυψε ότι υπάρχουν πολλά τραγούδια που του αρέσουν, ενώ περιμένει να ακούσει και τα υπόλοιπα: «Έχω ακούσει το τραγούδι της Αγγλίας και της Γαλλίας, αλλά περιμένω να ακούσω κι άλλες συμμετοχές. Είναι πολύ ωραίες μπαλάντες και τα δύο τραγούδια και η Τζέιντ έχει καταπληκτική φωνή. Έχω ακούσει βεβαίως και το τραγούδι της Τουρκίας και το βρήκα εξαιρετικά ενδιαφέρον. Επίσης, η Χαντισέ έχει πολύ ωραία σκηνική παρουσία». Ο τραγουδιστής μίλησε με πολύ κολακευτικά σχόλια και για το τραγούδι της Νορβηγίας, το οποίο έρχεται σε πολύ υψηλές θέσεις στα γραφεία στοιχημάτων:«Μου αρέσει το τραγούδι της Νορβηγίας. Είναι κάτι διαφορετικό και βρίσκω ότι έχει τρομερό ενδιαφέρον και το τραγούδι και ο τραγουδιστής»..


ΠΟΛΙΤΗΣ

No comments:

Post a Comment