16 Dec 2006

Σάκης Ρουβάς: Υπάρχει αγάπη εδώ

Ένας δίσκος λίγες λέξεις
Όταν ο Σάκης είναι αδυνατισμένος, φοράει μαύρο παλτό με ζώνη πάνω από κομψό μαύρο κοστούμι, έχει γένια τριών ημερών και μοιάζει σα να έχει μόλις σηκωθεί από το κρεβάτι τι να γράψω η «κριτικιά»? Με τα «τραγούδια» και τα beats θα ασχολούμεθα τώρα, βρε κορίτσια;
Πλήρες χάσιμο χρόνου. Προτιμώ να κάθομαι να κοιτάω τις φωτογραφίες που ο Σάκης χορεύει και δείχνει κοιλιακούς, γλουτιαίους και (μοιραίους) μηριαίους.
Τι λέω και πού βρίκσομαι;

Ποια κομμάτια πρόσεξες;
Πρόσεξα εκείνο που λέει:
«Δες με, ψάξε, βρες με
Κι αν σωπαίνω είμαι δικός σου εγώ
Μα δεν μπαίνω, δε ζω στη λογική σου
Μα ζω εδώ, μαζί, ζεις και ζω»
[Μα..? Σκασμός. Μα και ξε-μα αμέσως]

Στιχάκια που τραβάνε ζόρια (& που και που και τα μαλλιά τους)
«Αν ήμουνα ποτάμι
Θα ‘χα προορισμό
Κατεύθυνση θα είχα
Θα ‘ξερα που πηγαίνω
Θα ‘ξερα γιατί ζω
Μα εγώ τραβάω ζόρι
Που πια δεν είσαι εδώ
Εσύ ήσουν ο σκοπός μου
Ο προσδιορισμός μου (ο προσδιορισμός του που τον προσδιορίζει, λέει?!;)
Ο λόγος για να ζω
Αν ήμουν έργο τέχνης
Στον τοίχο ενός σπιτιού
Θα ‘ξερα πως υπάρχω
Εντύπωση να κάνω
Σε φίλους και γνωστούς»
[Το αγόρι τραβάει ζόρι, ακούς; Κι εσύ πού βρίσκεσαι αυτή τη στιγμή, ανόητη;]

Δυο τρία πράγματα που ξέρω...
Η ηλεκτρονική διεύθυνση είναι: www.emimusic.gr

CD το οποίο...
είναι του Σάκη (όπως λέω κάθε φορά που κυκλοφορεί cd ο Σάκης). Κι αυτό είναι γεγονός με το οποίο δεν μπορείς να «παίζεις».

Λες να το αγοράσω;
Θα σου πω μόνο ότι μέσα στο ένθετο βγάζει και το παλτό και το σακάκι. Και σιγά μη σου πω με τι μένει.

Γεωργία Λαιμού.
Σχόλια και «ενστάσεις» δέχομαι καθημερινώς (και αργά τα βράδια) στο mail...: gplemos@e-go.gr


ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ/tracks:
1. Ο ήρωας
2. Δεν πειράζει
3. Εγώ τραβάω ζόρι
4. Ψέξε με
5. Πόσο πονάει αυτό που αποφεύγω
6. Μ’ ένα αντίο
7. Μικρός Τιτανικός (Σε λατρεύω)
8. 18 (Υπάρχει αγάπη εδώ)
9. Μοίρα μου
10. Όλα γύρω σου γυρίζουν
11. Έλα εδώ
12. Ήρθες
13. Φίλα με κι άλλο
14. Γιατί σε θέλω
15. Το έργο

ΕΡΜΗΝΕΥΤΕΣ:
Σάκης, Σάκης, Σάκης
ΣΥΝΘΕΤΕΣ/ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ:
Λάκης Παπαδόπουλος, Κώστας Θεοχάρης, Χριστόδουλος Σιγανός, Πήγασος
ΣΥΝΘΕΤΕΣ:
Νίκος Αντύπας, Soumka, Δημήτρης Κοντόπουλος, Θοδωρής Λαχανάς, Στέφανος Δανιηλίδης, Χάρης βαρθακούρης
ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ:
Ελεάννα Βραχάλη, Βίκυ Γεροθεοδώρου, Γιάννης Πάριος, Valentino, Θάνος Παπανικολάου, Γιώργος Σταμάτης
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ:
Νεκτάριος Κόκκινος

No comments:

Post a Comment