21 Apr 2005

Σάκης Ρουβάς: Σ’ έχω ερωτευτεί

Ένας δίσκος λίγες λέξεις
Άκου εδώ να δεις, εγώ «κριτικές» και μ....κίες δε γράφω όταν έχω το ΣΑΚΗ-ΣΑΚΗ να μου τραγουδάει «Σ’ έχω ερωτευτεί», διότι μου είναι ψυχολογικώς αδύνατον να ξεπεράσω το γεγονός ότι ο ΣΑΚΗΣ-ΣΑΚΗΣ είναι, πρώτον, πολύ όμορφο παιδί και, δεύτερον, το καλύτερο παιδί του κόσμου.

Άμα θες να διαβάσεις αναλύσεις για τη φωνή του Σάκη και θαψίματα για τα τραγούδια που λέει, πήγαινε αλλού. Το παρόν κατάστημα δηλώνει θαυμάστρια και τι να πει μια fan όταν ακούει τον «δικό της» να σπαράζει στο κλάμα επί του δίσκου γιατί έχασε «εκείνην».. ή της λέει «Για σένα μπορώ/Τ’ αστέρια να κρατώ/τη μέρα φωτεινά/ ψηλά στον ουρανό» (και ξέρεις πόσο καλογυμνασμένος είναι ο Σάκης.
Επίσης, δεν μπορώ να κακολογήσω πλέον δίσκο ο οποίος ΔΕΝ περιέχει τραγούδι που να λέει «Πάρε με» (Άσε που έχω συγχυστεί διότι στο μόνο «Πάρε με» που θα μπορούσα να ανταποκριθώ με τη ζέση εθελοντή των Ολυμπιακών αγώνων, θα ήταν του Σάκη, αλλά σιγά μην κάθεται να παρακαλάει ο Θεός την όποια κι όποια).

Άσχετο, αλλά το υποκοριστικό του Σάκη μου είναι Σακάκη μου ή Σακούλη μου; Γιατί έχω μια φίλη που τα λέει όλα με υποκοριστικά και τώρα μου ήρθε ότι θα δυσκόλευε πολύ το πράγμα σε σχέση με αυτό το αγόρι.

Όπως και να ‘ναι, πάντως, ο Σάκης είναι ένας και μοναδικός και δε σηκώνω κουβέντα οπότε άντε γεια γιατί ξεκόλλησε η αφίσα του από τον τοίχο και πρέπει να πάω να την καρφώσω με μπετονόπροκες μη μου την πάρει ο αέρας.

Ποια κομμάτια πρόσεξες;
Αυτά που προσέχω πάντα στον Σάκη, ξαναπρόσεξα. Τα μάτια, τα δόντια, τα πόδια, τα μπράτσα, τους τρικέφαλους, τους δικέφαλους, το μπρος, το πίσω, και το χαμόγελο που σπέρνει διχόνοιες και θερίζει καρδιές.

Που να καεί η άπιστη
Θέλω στο Κάιρο να πας
Για να μετανοήσεις
Στης Πυραμίδας τα σκαλιά
Συγνώμη να ζητήσεις
Θέλω χιλιόμετρα εκατό
Γυμνή να περπατήσεις
Μεσ’ στην καυτή την έρημο
Και τότε ας γυρίσεις
Κι αν δεν κάνεις όλ’ αυτά
Με ένοχη καρδιά
Δε θέλω πίσω πια να γυρίσεις
Μεσ’ στις τύψεις σου να ζεις
Που πια δεν θα μπορείς
Τα μάτια μου ξανά να αντικρίσεις
[Εννοεί δηλαδή ότι υπάρχει γύναιο που ΚΕΡΑΤΩΣΕ τον Σάκη? Τότε ποιο Κάιρο και κουραφέξαλα, στους Ταλιμπάν να τη δώσουμε να το αφήσουνε στην έρημο να το κάψει ο ήλιος, το παλιοθύληκο. Έξαλλη έχω γίνει. Μα είναι τραγούδια αυτά;]

Δυο τρία πράγματα που ξέρω...
Η ηλεκτρονική διεύθυνση είναι: www.sakisrouvas.com

Δίσκος:
του ΣΑΚΗ_ΣΑΚΗ_ΣΑΚΗ (μου).

Τελικά να τον αγοράσω;
Εντελώς αμέσως.

Γεωργία Λαιμού.
Σχόλια και «αντιρρήσεις» δέχομαι καθημερινώς στο mail...: gplemos@e-go.gr


ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ/tracks:
1. Σ’ έχω ερωτευτεί
2. Να μ’ αγαπάς
3. Χάρτινη ζωή
4. Σπασμένα φιλιά (I’ll give you my heart)
5. Μίλα της
6. Χίλια μίλια
7. Προσπαθώ να αλλάξω
8. Cairo
9. Για σένα εγώ μπορώ
10. Έλα να κάνουμε μια ευχή
11. Εγώ χωρίς εμένα
12. Μεσ’ στις βιτρίνες σε κοιτώ
13. Όσο είσαι εδώ
14. Δώρο στη σιωπή
15. Σταμάτα τη βροχή (I could stop the rain)

ΕΡΜΗΝΕΥΤΕΣ:
Σάκης Ρουβάς, Vodafone, Λάκης Παπαδόπουλος
ΣΥΝΘΕΤΕΣ/ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ:
Λάκης Παπαδόπουλος, Πήγασος
ΣΥΝΘΕΤΕΣ:
Στέφανος Κορκολής, Στράτος Διαμαντής, Δημήτρης Κοργιαλάς, Μάριος Ψιμόπουλος, Replete Bros, J. M. Biancale, Κυριάκος Παπαδόπουλος
ΣΤΙΧΟΥΡΓΟΙ:
Γιώργος Παυριανός, Ελευθερία Ιακωβάκη, Βίκυ Γεροθόδωρου, Ρεβέκκα Ρούσση, Εύη Δρούτσα
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ:
Νεκτάριος Κόκκινος

No comments:

Post a Comment