22 Mar 2001

Ποπ Κορν 2001

Πράγματι η φετινή διοργάνωση των μουσικών βραβείων «Ποπ Κορν» ήταν η καλύτερη που έχει γίνει μέχρι τώρα. Κινητοποιήθηκε όλος ο μηχανισμός του ΜΕΓΚΑ κι αυτό φάνηκε. ΖΑΠ Ηταν, όμως, ανάγκη να μας λένε συνέχεια πόσο ωραία βραδιά ήταν, πόσο καλά οργανωμένη, πόσο συγκλονιστική, πόσο ευχάριστη; Τι μας πέρασαν; Για «γκαγκάου» μας πέρασαν που δεν θα το καταλαβαίναμε;

Εξάλλου, αξία έχει να λαμβάνεις τα εύσημα από τους άλλους. Οχι να τα δίνεις εσύ στον εαυτό σου... Ποιoς ήταν ο σταρ της βραδιάς; Αναμφισβήτητα ο Σάκης Ρουβάς. Εντυπωσίασε άπαντες. Οπως και να το κάνουμε, ο άνθρωπος είναι επαγγελματίας σόουμαν. Και δεν «ξεπέταξε» το κοινό του. Είχε ετοιμάσει και παρουσίασε ειδικό μουσικοχορευτικό πρόγραμμα για τη βραδιά, όχι μόνο με τις επιτυχίες του.

Φάουλ της βραδιάς η εμμονή των καμερών να ασχολούνται μόνο με την πρώτη σειρά των επίσημων προσκεκλημένων. Τον Κ. Λαλιώτη, τον Νίκο Χατζηνικολάου, τον Πέτρο Κωστόπουλο, τον Τόλη Βοσκόπουλο, τον Αιμίλιο Λιάτσο και κάνα δύο άλλους. Απ' ό,τι ξέρουμε υπήρχαν κι άλλοι επίσημοι προσκεκλημένοι στις πίσω σειρές. Ας πρόσεχαν κι ας διεκδικούσαν θέση κι αυτοί στην πρώτη σειρά. Αλλά και οι παρουσιαστές, όταν κατέβηκαν στην πλατεία να «κάνουν παιχνίδι» με τον κόσμο, περιορίστηκαν κι αυτοί στην πρώτη σειρά. Διπλό λοιπόν το φάουλ!

Η πιο κωμική στιγμή της βραδιάς; Το χορευτικό του Αιμίλιου Λιάτσου με τη Βίσση. Να 'ναι καλά ο άνθρωπος, μας έκανε και γελάσαμε. Ο χορός σίγουρα δεν είναι το φόρτε του, αλλά αν ήταν θα γελούσαμε; Οχι βέβαια!

Γιατί δεν παρευρέθησαν στην εκδήλωση οι υποψήφιοι τραγουδιστές και τραγουδίστριες, αλλά σνόμπαραν τη βραδιά; Ε, αφού «όλα τα λεφτά μωρό μου» τα πήρε η Βίσση, τι να πήγαιναν να κάνουν; Οσο για το δίδυμο των παρουσιαστών, Μπακοδήμου - Σεργουλόπουλος, τα πήγε καλά. Αλώνισαν το χώρο, αστειεύτηκαν με το κοινό, τόλμησαν να χορέψουν. Απ' αυτούς τους δύο όμως -που έχουν την εμπειρία της κάμερας, είναι ηθοποιοί, είναι ατακαδόροι και γνωρίζονται πολύ καλά μεταξύ τους, περιμέναμε ακόμα περισσότερα. Αλήθεια, γιατί η Μ. Μπακοδήμου ήταν... πολλαπλώς σφιγμένη;

Σημαντικοί παράγοντες επιτυχίας της διοργάνωσης οι χορογραφίες και η σκηνοθεσία Φωκάς Ευαγγελινός και Στέφανο Σαρτίνι. Μπράβο Στέφανο! Προς κ. Ν. Χατζηνικολάου: Πώς ακριβώς το είπατε αυτό στην Αννα Βίσση, χθες, στο παράθυρο του δελτίου σας; Τα τελευταία δύο χρόνια έχω την αίσθηση πως ζούμε μια δεύτερη άνοιξη του ελληνικού τραγουδιού; Δηλαδή, κάτι σαν την άνοιξη της δεκαετίας του '60; Των Χατζηδάκι, Θεοδωράκη, Ξαρχάκου, Σαββόπουλου κ.ά; Πινόκιο, χθες το βράδυ είδα ένα φίλο / σα ξωτικό να τριγυρνά / πάνω στη μοτοσικλέτα / και πίσω τρέχανε σκυλιά...

4 Mar 2001

Ο Σάκης στο club "Απόλλωνας"

Let's go, όπα!

...Αν και, εδώ που τα λέμε, σε λίγο θα προσπαθούμε να θυμηθούμε τι σημαίνει λαϊκό: στο πρόγραμμά τους στον «Απόλλωνα», ο Σάκης Ρουβάς και ο Αντώνης Ρέμος κάνουν ό,τι μπορούν γι' αυτό.

Ο πρώτος, βέβαια, είναι συνεπής με τον εαυτό του: πολύ καλός χορευτής, με φυσικό σεξ απίλ και ανεκτή φωνή, θα μπορούσε άνετα να πρωταγωνιστεί σε λονδρέζικο μιούζικαλ. Γι' αυτό, μοιάζει να κολυμπάει σαν ψάρι ανάμεσα στο μικρό, αλλά καλοσχεδιασμένο μπαλέτο. Τραγουδά από Τζένιφερ Λόπεζ μέχρι Νίκο Πορτοκάλογλου -όχι υπερβολές: μισό «Να με προσέχεις»- και λίγο φαίνεται να επηρεάζεται από τα τρεμάμενα φλας των κορασίδων που τον παρακολουθούν εκστατικές στο διάδρομο. Ούτε, άλλωστε, από τις ειρωνείες κάτι άλλων, που ήρθαν να κοροϊδέψουν αυτόν με τον οποίο θα διασκεδάσουν και τον οποίο θα ακριβοπληρώσουν- ακόμη μια διαστροφή του ελληνικού νεοπλουτισμού...

Ο Ρέμος κάνει ακριβώς το αντίθετο: μπαίνει σαν Τομ Τζόουνς στο Λας Βέγκας και τραγουδά σαν τον Γιάννη Μπουρνέλη σε αναψυκτήριο της Αστόρια- αν υπάρχει κάτι τέτοιο. «Let's go, όπα!» φωνάζει κάθε τόσο, ενώ στη μέση κάθε κομματιού καλλιεργεί τίς δημόσιες σχέσεις του: «Πού είσαι συ; Χάθηκες!» σε έναν τυχερό. «Γιατί δεν ήρθες Μύκονο;» σε άλλον, που κολακευμένος τον ραίνει με λουλούδια.

-Ο ήχος είναι δυνατός και ο ρυθμός σαν από ντίσκο, ισοπεδώνει κουπλέ και ρεφρέν, που ο Ρέμος, όπως άλλωστε και ο Ρουβάς, τραγουδούν με τη βοήθεια πλέι μπακ μισά κι ανάκατα, δίχως να τα ολοκληρώνουν, αλλά και δίχως το κοινό να περιμένει κάτι τέτοιο.

-Μερικές χορεύουν στους διαδρόμους, αλλά με τρόπο διαφορετικό, απ' ό,τι χόρευαν στο «Φως» - εδώ έχει πέραση το στερεότυπο τσιφτετέλι των μοντέλων...